Blog ekspercki


+ Dowiedz się więcej o Sodexo

Baza wiedzy Sodexo


Jak skutecznie i długofalowo budować lojalność w biznesie? Na jakich zasadach prowadzić sprzedaż B2B? Jaki wpływ ma motywacja na efektywność jednostki i zespołu? Dlaczego motywowanie pracowników jest tak ważne i dlaczego stanowi coraz trudniejsze wyzwanie? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w naszej Bazie wiedzy, gdzie chętnie dzielimy się zebranym przez lata doświadczeniem i wiedzą teoretyczną, jednocześnie podsuwając Czytelnikom gotowe, sprawdzone rozwiązania. Zobacz, jak wykorzystać je w Twojej sytuacji.

Pracownicy


Najcenniejszym zasobem każdej organizacji są jej pracownicy. Jeśli nie odczuwają satysfakcji i spełnienia w miejscu pracy, nie są efektywni – a firma traci... Jak temu zapobiec? Specjalnie dla Ciebie wyjaśniamy trudne pojęcie employer branding i rozbieramy je na części pierwsze. Podpowiadamy, czego szuka w miejscu pracy Pokolenie Z i dlaczego jest to przede wszystkim wellbeing, jakie benefity dla pracowników są dzisiaj najbardziej pożądane i jakie rozwiązania HR warto wdrażać w swojej organizacji, by motywacja do pracy utrzymywała się na wysokim poziomie. Kliknij i dowiedz się więcej!

Sprzedaż


Sprzedaż nie jest i nigdy nie była łatwą dyscypliną – nie każdy wie, jak pozyskać klienta, a tym bardziej jak go przy sobie zatrzymać. Dzisiaj, w erze niespotykanego dotąd rozkwitu biznesu i ogromnej konkurencji, jest to jeszcze trudniejsze. Zarówno sprzedaż B2C, jak i relacje B2B wymagają więc skutecznego wsparcia podpartego solidną wiedzą teoretyczną. Z tego powodu uważnie przyglądamy się trendom rynkowym i analizujemy je, zastanawiając się, jakie nowoczesne metody pozyskiwania klientów są dzisiaj najkuteczniejsze, na czym powinien się opierać marketing B2B i jak efektywność pracy wpływa na jej wydajność. Przeczytaj i zastosuj w praktyce!

Stres w pracy


Nie można mówić o skutecznym poprawianiu jakości życia bez refleksji nad jednym z najpoważniejszych problemów naszych czasów. Stres w pracy – bo o nim mowa – dotyka na co dzień milionów pracowników niemal każdego sektora na całym świecie. Zastanawiamy się nad tą kwestią zarówno ze strony pracownika, podpowiadając najskuteczniejsze sposoby radzenia sobie ze stresem, jak i ze strony pracodawcy. To od tego ostatniego zależy bowiem najwięcej – stres w pracy jest wszak wynikiem pewnych typowych błędów, których (przy odrobinie chęci i minimum wysiłku) łatwo daje się uniknąć. Sprawdź, co warto wiedzieć na ten temat i jakie proste rozwiązania mogą Ci pomóc!


Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×