Program lojalnościowy i partnerski Pluxee

Zadbaj kompleksowo o lojalność w B2B oraz motywację sił sprzedaży!Szukasz rozwiązania, które pozwoli Ci przeprowadzać ciekawe akcje rozciągnięte w czasie? Odkryj możliwości programów lojalnościowych i partnerskich Pluxee!

Poznaj wyjątkowy program do długofalowych akcji!

przyjemna praca

Profesjonalna obsługa programu

na wszystkich etapach współpracy: koncept, realizacja, obsługa uczestników, raportowanie efektów

akceptacja

Personalizowana platforma online

zgodna z potrzebami Twojej firmy

motywacja

Indywidualnie dofinansowany katalog nagród

ponad 3000 produktów z 20 kategorii

samodzielne zarządzanie kartą

Wsparcie prawno podatkowe

z pomocą zewnętrznych ekspertów i doradców

Sprawdź, jakie korzyści zapewnia program lojalnościowy i partnerski Pluxee

    Korzyści dla Ciebie

    korzyści dla pracodawcy

    Korzyści dla Ciebie

    • Zaoszczędzisz czas i pieniądze – zespół Pluxee zajmie się pracochłonną organizacją i szybko uruchomi program – nawet w 2 tygodnie.
    • Zapewnimy Ci szeroki wachlarz atrakcyjnych nagród – każdy uczestnik znajdzie tu coś dla siebie, a Ty zyskasz czas, który byłby potrzeby na szukanie nagród i kupowanie ich od wielu dostawców.
    • Zagwarantujemy Ci uniwersalność programu – to rozwiązanie dostosowane do różnych grup docelowych, np.: podmiotów prawnych i osób fizycznych.
    • Zaoferujemy Ci sprawdzoną, wysoką jakość obsługi – 4,9 (na 5) to średnia ocena współpracy z dedykowanym opiekunem programu.
       

    Korzyści dla uczestnika

    korzyści dla pracownika

    Korzyści dla uczestnika

    • Program zapewnia szeroki wybór atrakcyjnych nagród.
    • Udział w programie to wyzwanie w codziennej pracy, zabawa i urozmaicenie.
    • Dzięki programowi uczestnicy mogą poszerzać wiedzę i kompetencje.
    • Uczestnikom zapewniamy dedykowaną obsługę. 
    • Zapewniamy wygodny dostęp online do programu – z dowolnego miejsca i urządzenia oraz w dowolnym czasie.
       
    Alt text

    Zainteresował Cię program lojalnościowy lub partnerski Pluxee?

    Wypełnij formularz kontaktowy, a nasze Centrum Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą w przeciągu jednego dnia roboczego i odpowie na wszystkie Twoje pytania.

    Blog

    Przeczytaj więcej na blogu

    Image
    Nagrody w konkursach – jakie są najpopularniejsze i jak je poprawnie rozliczyć?

    Marketing i sprzedaż

    Nagrody w konkursach – jakie są najpopularniejsze i jak je poprawnie rozliczyć?

    Uważna obserwacja akcji promocyjnych organizowanych przez firmy działające w różnych branżach pokazuje, że konkursy cieszą się niesłabnącą popularnością, a konsumenci są do nich przyzwyczajeni. Tego typu działania marketingowe przyciągają uczestników m.in. dlatego, że stanowią dla nich odskocznię od codzienności, ale przede wszystkim są rozrywką pozwalającą przy okazji nieco zaoszczędzić. Już teraz sprawdź jakiego typu wygrane są najbardziej pożądane oraz jakich zasad należy się trzymać, aby prawidłowo rozliczać nagrody w konkursach!

    Czytaj więcej
    Image
    Czym jest wsparcie sprzedaży i jak je realizować?

    Marketing i sprzedaż

    Wsparcie sprzedaży, czyli jak skutecznie zwiększyć sprzedaż? – to pytanie zadaje sobie każdy właściciel firmy. Nie ma co ukrywać, odpowiednie wsparcie sprzedaży jest wyjątkowo ważne i jest jednym z filarów dobrze prosperujących przedsiębiorstw. Najlepiej oczywiście, gdyby wsparcie to było długotrwałe, dobrze przygotowane i zaplanowane, a nie jedynie chwilowe lub sezonowe. Tylko budując odpowiednie i długotrwałe relacje, będziesz w stanie przez długi czas cieszyć się z ich efektów. 

    Image
    Budget cleaning

    Marketing i sprzedaż

    Tak jak zima w listopadzie zaskoczyła drogowców, tak zwykle budget cleaning na koniec roku zaskakuje marketerów. Niby wszyscy wiemy, że (jak co roku) zostaną nam zaległe środki, a i tak znów w grudniu gorączkowo zabieramy się za ich wydawanie. Jak nie “przepalić” nadwyżki budżetu i dzięki niej zapewnić sobie spokojniejszy start w 2024 rok? Podpowiadamy w poniższym tekście.

    Image
    Mówisz językiem odbiorców i bezbłędnie komunikujesz swoją akcję promocyjną? Nie czytaj tego tekstu!

    Marketing i sprzedaż

    Różnorodność to termin, który coraz częściej pojawia się jako słowo-klucz nie tylko w wielkich korporacjach, ale również dużych, średnich, a nawet małych firmach. Dotyka nas w codziennym życiu – krzyczy nagłówkami portali i gazet lub po cichu przemyka wśród rutynowych spraw. Dla marketingowców oraz sprzedawców diversity to kolejny ważny temat, którego nie mogą pominąć. Jak dopasować przekaz naszej akcji promocyjnej do różnej pokoleniowo grupy odbiorców? Podpowiadamy w 3 wskazówkach!