Sales & Marketing Power by Pluxee

Posłuchaj lub obejrzyj video podcasty dla marketingu, trade marketingu oraz sprzedaży

Sales&Marketing Power Podcast Pluxee

Jesteśmy tutaj, aby inspirować marketerów, sprzedawców i właścicieli firm najnowszymi badaniami, case studies oraz doświadczeniem z pierwszej ręki! Posłuchaj opinii ekspertów o tym, co w marketingu i sprzedaży jest ważne tu i teraz, a także o tym, co niedługo nadejdzie.

Employee

Poznasz najnowsze trendy

Entreprise

Dowiesz się jak podkręcić sprzedaż 
i spiąć KPI’e

Dla Akceptantów - ikona

Zdobędziesz wiedzę jak długofalowo budować lojalność

 

Najnowszy odcinek

3 x RE. Rebranding, repozycjonowanie, retencja. O budowaniu świadomości marki i lojalności klientów.

Gość: Paweł Tkaczyk

Posłuchaj odcinka również na: 

Spotify | Google Podcasts | Apple Podcasts 

 

Obejrzyj odcinek i dowiedz się: 

  • Czym różni się rebranding od zmiany pozycjonowania i dlaczego zwykle marki biorą ”pakiet” 2 w 1?
  • Dlaczego “znudziło nam się” albo “nasza konkurencja to robi” nie są dobrymi argumentami przy decyzji o zmianie tożsamości marki?
  • Jakie błędy najczęściej popełniają firmy przy procesach rebrandingowych?
  • Jak budować wyraziste marki i wyróżnić się, gdy mamy portfolio produktów podobne do konkurencji?
  • Jak wykorzystać program lojalnościowy do budowania świadomości marki?
  • Co motywuje uczestników programów lojalnościowych: nagroda za wysiłek czy nagroda za osiągnięcie?

Zobacz wszystkie video podcasty  Sales & Marketing Power:

Odważny rebranding, czyli o rewolucji w marce, którą zna każdy.

Gość: Karol Kamas, dyrektor marketingu Pluxee Polska

  • Dlaczego marka z 25-letnim doświadczeniem i o 80% rozpoznawalności zdecydowała się na totalną zmianę tożsamości?
  • Jak wyglądał proces rebrandingu i budowania nowej marki od zera?
  • Jakie wyzwania pojawiły się po drodze i dlaczego przyjemność w polskiej kulturze nie jest oczywistą wartością?
  • Jak ogarnąć chaos tak dużego projektu, jakim jest rebranding?
  • Ile kosztuje rebranding marki? 

Posłuchaj odcinka również na: 

Spotify | Google Podcasts | Apple Podcasts 

Doświadczenia klienta a trademarketing

Gość: Marta Bryła-Gozdyra, 

  • Dlaczego mówimy, że żyjemy dziś w erze „customer experience”? 
  • Czym są doświadczenia i jak badać, mierzyć oraz projektować pozytywne skojarzenia z marką i produktem, a przy tym zwiększać sprzedaż. 
  • Jak odpowiednio rozpoznać love i hate points oraz zaprojektować rzeczywistą mapę podróży klienta? 
  • Jak mogą na to wpływać marketerzy i siły sprzedaży?

Cena nie zawsze wygrywa - konkurs czy loteria?

Gość: Karolina Knyziak, ARC Rynek i Opinia

  • Czy dziś skuteczna kampania wspierająca sprzedaż to wyłącznie promocja cenowa? 
  • Jak wzmacniać lojalność i zwiększać sprzedaż dzięki odpowiednio skonstruowanym konkursom i loteriom? 
  • Czego dziś oczekują konsumenci, a co skutecznie ich zniechęca do udziału w konkursach i loteriach (na podstawie badań „Monitor Promocji” Instytutu ARC Rynek i Opinia)
     

Skuteczna akcja promocyjna – czyli jaka?

Gość: Karolina Knyziak, ARC Rynek i Opinia

  • Czy w czasach kryzysu konsumenci chętniej korzystają z promocji, czy raczej ograniczają zakupy, a przez to swoje potrzeby? 
  • Jakie programy i akcje promocyjne sprawdzają się w czasach „zaciskania pasa”, a także realnie zwiększają moc nabywczą portfeli konsumentów
  • Na co warto zwrócić uwagę projektując skuteczne akcje promocyjne zdaniem ich odbiorców czyli respondentów badania „Monitor Promocji” Instytutu ARC Rynek i Opinia.

Lojalność w czasach (do) BANI

Gość: dr Julia Kołodko

  • Jak zmieniały i zmieniają się zwyczaje zakupowe Polaków w zależności od sytuacji gospodarczej, ekonomicznej oraz społecznej? 
  • Czym konsumenci kierują się w niepewnych czasach kryzysu i recesji? 
  • Czy podejmowane przez nich decyzje są dyktowane przez emocje czy jednak rozum? 
  • Czy na ten istny roller-coaster nastrojów konsumenckich marketerzy i siły sprzedaży mogą się jakkolwiek przygotować?