Od przyjemności do skuteczności w sprzedaży
Zwiększaj wyniki sprzedażowe i buduj lojalność z Pluxee!
Pluxee daje nie tylko uśmiech, ale też realne wsparcie w osiąganiu celów. Z nami sprostasz targetom, nawet tym najbardziej wymagającym. Zorganizujesz angażujące kampanie promocyjne, pozyskasz nowych klientów oraz zbudujesz ich lojalność. W łatwy i szybki sposób zmotywujesz swoich klientów, partnerów, kontrahentów i handlowców do lepszych wyników, dzięki najbardziej pożądanym nagrodom pieniężnym. Pluxee to nie tylko karty, z nami stworzysz także efektywny program partnerski lub lojalnościowy, a tym samym wyróżnisz się na tle konkurencji.
75% Polaków twierdzi , że to nagrody pieniężne motywują do udziału w konkursie, loterii czy innej promocji (Źródło: Badanie „Nagrodomania, czyli promowanie przez nagradzanie – edycja 2023”, IRCenter na zlecenie Pluxee Polska, sierpień 2023)
44% firm w Polsce prowadzi programy lojalnościowe B2B, z czego 23% uważa je za najskuteczniejsze (Źródło: Raport z badania „Wsparcie sprzedaży w czasach pandemii”, PBS, październik 2020)
Czy istnieje nagroda idealna? Jesteśmy przekonani, że taka właśnie jest Pluxee Nagroda! To nowoczesne, uniwersalne i skuteczne narzędzie, które doskonale sprawdza się w akcjach wsparcia sprzedaży: konkursach, loteriach czy programach lojalnościowych. Pluxee Nagroda jest także doskonałym motywatorem dla sił sprzedaży. Dzięki tej karcie przedpłaconej możesz łatwo i skutecznie nagradzać sukcesy oraz angażować swoich klientów i konsumentów.
Każdy wie, że dobre relacje w biznesie procentują! A żeby je zbudować, warto wybrać Pluxee. Z nami kompleksowo zadbasz o lojalność i partnerstwo w modelu B2B. Programy lojalnościowe i partnerskie Pluxee są wprost stworzone do długofalowych akcji – mają najszerszą na rynku ofertę usług i nagród, dopasowaną do różnych wyzwań, branż i regulacji prawnych.
Pracodawca
16 Sierpień 2023
Z badania „Lider w oczach pracowników”, zrealizowanego dla Pluxee, wynika, że dla 48 proc. brak doceniania, negatywne zachowania i słabe relacje z przełożonym byłyby argumentem przemawiającym za odejściem z firmy, nawet jeśli wynagrodzenie i obowiązki przynosiłyby satysfakcję. Tymczasem według wyliczeń Gamfi koszt wdrożenia nowego pracownika, zarabiającego średnią krajową wynosi niemal 40 tys. zł. Już na pierwszy rzut oka widać, że rotacja pracowników po prostu się nie opłaca. Jak więc przekonać ich, by pozostali w firmie? Dzięki mądrym liderom!
Czytaj więcejMarketing i sprzedaż
16 Sierpień 2023
Różnorodność to termin, który coraz częściej pojawia się jako słowo-klucz nie tylko w wielkich korporacjach, ale również dużych, średnich, a nawet małych firmach. Dotyka nas w codziennym życiu – krzyczy nagłówkami portali i gazet lub po cichu przemyka wśród rutynowych spraw. Dla marketingowców oraz sprzedawców diversity to kolejny ważny temat, którego nie mogą pominąć. Jak dopasować przekaz naszej akcji promocyjnej do różnej pokoleniowo grupy odbiorców? Podpowiadamy w 3 wskazówkach!
Pracodawca
16 Sierpień 2023
4 na 10 pracowników byłoby skłonnych zrezygnować z innego świadczenia pozapłacowego na rzecz regularnego dofinansowywania posiłków*. 42% badanych chciałoby otrzymywać benefity finansowe, wspierające codzienne wydatki, gdyby pracodawca nie mógł im przyznać podwyżki**. Nic dziwnego, w końcu koszty życia coraz mocniej nadwyrężają pracowniczy portfel. Jak wdrożyć benefity żywieniowe w swojej firmie?
Pracodawca
16 Sierpień 2023
Firmowa stołówka, w której pracownicy gromadzą się podczas przerwy – to częste skojarzenie, gdy słyszymy: benefity żywieniowe. A gdyby tak przywołać w myślach taki obraz: posiłek pracowniczy podczas pracy na home office, w trakcie delegacji służbowej do innego miasta czy kraju albo jako nieocenione wsparcie dla zmęczonego rodzica na urlopie macierzyńskim lub rodzicielskim? To możliwe i już się dzieje! Poznaj nowoczesne rozwiązanie, z którego chętnie skorzysta każdy pracownik.