Pluxee Nagroda
Gdy nagroda cieszy Twoich klientów, Ciebie cieszą wyniki sprzedaży!
75% Polaków uważa nagrody pieniężne za najbardziej atrakcyjne*
wykorzystasz ją w każdej akcji marketingowej: konkursie, loterii, programie lojalnościowym czy w nagradzaniu sił sprzedaży
wraz z opcją wielokrotnych doładowań
przez użytkownika dzięki aplikacji Pluxee
Drodzy Klienci, nowe produkty będą dostępne już niebawem. Do tego czasu serwujemy Wam dobrze znane produkty pod marką Sodexo. Cały czas zmieniamy się dla Was na lepsze – nowości są już w drodze!
Doskonała dla grupy docelowej ceniącej ekologię i wygodę
Sprawdzi się w akcjach krótko i długofalowych: konkursach, loteriach, buy&get (szczególnie Social Media) oraz programach lojalnościowych, partnerskich i motywacyjnych
W pełni cyfrowa nagroda
Przesłana na maila już w 72h!
Najbardziej ekologiczne rozwiązanie
Uniwersalna, sprawdzi się w każdej grupie docelowej
Polecana do akcji krótko i długofalowych: konkursach, loteriach, buy&get oraz programach lojalnościowych, partnerskich i motywacyjnych
Nieograniczona sieć akceptacji
Dostawa w 48h!
Bestseller
Uniwersalna, sprawdzi się w każdej grupie docelowej
Polecany do akcji krótko i długofalowych: konkursach, loteriach, buy&get oraz programach lojalnościowych, partnerskich i motywacyjnych
Nieograniczona sieć akceptacji
Dostawa w 48h!
Doskonały dla grupy doceniającej tradycyjne rozwiązania płatnicze
Sprawdzi się w akcjach aktywizacyjnych: konkursach, loteriach, buy&get oraz akcjach z gratisami
Szeroka sieć akceptacji
Proste, znane i sprawdzone rozwiązanie
Sprawdzi się w każdej grupie docelowej, szczególnie docenią go miłośnicy ekologii i prostoty
Polecany do akcji krótko i długofalowych: konkursach, loteriach, buy&get (szczególnie Social Media) oraz programach lojalnościowych, partnerskich i motywacyjnych
Cyfrowy i przyjazny środowisku – bez papieru i plastiku
Szeroki wybór nominałów: od 20 do 1000 zł
Pracodawca
16 Sierpień 2023
Z badania „Lider w oczach pracowników”, zrealizowanego dla Pluxee, wynika, że dla 48 proc. brak doceniania, negatywne zachowania i słabe relacje z przełożonym byłyby argumentem przemawiającym za odejściem z firmy, nawet jeśli wynagrodzenie i obowiązki przynosiłyby satysfakcję. Tymczasem według wyliczeń Gamfi koszt wdrożenia nowego pracownika, zarabiającego średnią krajową wynosi niemal 40 tys. zł. Już na pierwszy rzut oka widać, że rotacja pracowników po prostu się nie opłaca. Jak więc przekonać ich, by pozostali w firmie? Dzięki mądrym liderom!
Czytaj więcejMarketing i sprzedaż
16 Sierpień 2023
Różnorodność to termin, który coraz częściej pojawia się jako słowo-klucz nie tylko w wielkich korporacjach, ale również dużych, średnich, a nawet małych firmach. Dotyka nas w codziennym życiu – krzyczy nagłówkami portali i gazet lub po cichu przemyka wśród rutynowych spraw. Dla marketingowców oraz sprzedawców diversity to kolejny ważny temat, którego nie mogą pominąć. Jak dopasować przekaz naszej akcji promocyjnej do różnej pokoleniowo grupy odbiorców? Podpowiadamy w 3 wskazówkach!
Pracodawca
16 Sierpień 2023
4 na 10 pracowników byłoby skłonnych zrezygnować z innego świadczenia pozapłacowego na rzecz regularnego dofinansowywania posiłków*. 42% badanych chciałoby otrzymywać benefity finansowe, wspierające codzienne wydatki, gdyby pracodawca nie mógł im przyznać podwyżki**. Nic dziwnego, w końcu koszty życia coraz mocniej nadwyrężają pracowniczy portfel. Jak wdrożyć benefity żywieniowe w swojej firmie?
Pracodawca
16 Sierpień 2023
Firmowa stołówka, w której pracownicy gromadzą się podczas przerwy – to częste skojarzenie, gdy słyszymy: benefity żywieniowe. A gdyby tak przywołać w myślach taki obraz: posiłek pracowniczy podczas pracy na home office, w trakcie delegacji służbowej do innego miasta czy kraju albo jako nieocenione wsparcie dla zmęczonego rodzica na urlopie macierzyńskim lub rodzicielskim? To możliwe i już się dzieje! Poznaj nowoczesne rozwiązanie, z którego chętnie skorzysta każdy pracownik.