Pluxee Nagroda

Gdy nagroda cieszy Twoich klientów, Ciebie cieszą wyniki sprzedaży!

Poznaj skuteczne nagrody do Twoich akcji promocyjnych!

motywacja

Najbardziej pożądana nagroda

75% Polaków uważa nagrody pieniężne za najbardziej atrakcyjne*

akceptacja

Duża elastyczność wykorzystania karty

wykorzystasz ją w każdej akcji marketingowej: konkursie, loterii, programie lojalnościowym czy w nagradzaniu sił sprzedaży

efektywna praca

Dowolna kwota zasilenia

wraz z opcją wielokrotnych doładowań

praca

Samodzielne zarządzanie kartą

przez użytkownika dzięki aplikacji Pluxee

Sprawdź, jakie korzyści zapewnia Pluxee Nagroda

    Korzyści dla Ciebie

    korzyści dla pracodawcy

    Korzyści dla Ciebie

    • Najbardziej pożądana nagroda przez uczestników akcji promocyjnych. 75% Polaków uważa nagrody pieniężne za najbardziej atrakcyjne
    • Elastyczna nagroda, która sprawdzi się w każdej akcji i każdej grupie docelowej
    • Personalizacja graficzna wzmacniającą wizerunek i przywiązanie do Twojej marki
    • Minimalna logistyka, dzięki możliwości wielokrotnego doładowania dowolnymi kwotami
    • Zwolnienie z podatku VAT
       

    Korzyści dla nagrodzonego

    korzyści dla pracownika

    Korzyści dla nagrodzonego

    • Swoboda wyboru wymarzonej nagrody - najszerszą sieć punktów akceptacji , czyli najszerszy wybór przyjemności codzienności.
    • Nieograniczone możliwości płatności w Polsce i za granicą, w sklepach stacjonarnych i w Internecie.
    • Samodzielne zarządzanie kartą dzięki aplikacji Pluxee (m.in. saldo, historia transakcji, zmiana PIN czy zastrzeżenie Karty).
    • Płatności bezdotykowe z aplikacją Google Pay  lub kartą zbliżeniową.
    • Nie ma konieczności wizyty w banku, otwierania rachunku czy aktywacji karty (PIN jest dołączony do karty).
       

    Dobierz Pluxee Nagrodę do Twojej akcji i grupy docelowej

    Karta wirtualna Pluxee Nagroda
    Eko rozwiązanie

    Karta wirtualna

    • Doskonała dla grupy docelowej ceniącej ekologię i wygodę
    • Sprawdzi się w akcjach krótko i długofalowych: konkursach, loteriach, buy&get (szczególnie Social Media) oraz programach lojalnościowych, partnerskich i motywacyjnych
    • W pełni cyfrowa nagroda
    • Przesłana na maila już w 72h!
    • Najbardziej ekologiczne rozwiązanie
    Karta zbliżeniowa Pluxee Nagroda
    Bestseller

    Karta zbliżeniowa

    • Uniwersalna, sprawdzi się w każdej grupie docelowej
    • Polecana do akcji krótko i długofalowych: konkursach, loteriach, buy&get oraz programach lojalnościowych, partnerskich i motywacyjnych
    • Płatność wszędzie, gdzie akceptowana jest karta Mastercard®
    • Dostawa w 48h!

     

    Karta zbliżeniowa Pluxee Nagroda

    Karta magnetyczna

    • Uniwersalna, sprawdzi się w każdej grupie docelowej
    • Polecana do akcji krótko i długofalowych: konkursach, loteriach, buy&get oraz programach lojalnościowych, partnerskich i motywacyjnych
    • Płatność wszędzie, gdzie akceptowana jest karta Mastercard®
    • Dostawa w 48h!

     

     

    Kupn papierowy Pluxee Nagroda

    Kupon papierowy

    • Doskonały dla grupy doceniającej tradycyjne rozwiązania płatnicze
    • Sprawdzi się w akcjach aktywizacyjnych: konkursach, loteriach, buy&get oraz akcjach z gratisami
    • Najszersza sieć akceptacji na rynku -- sprawdź gdzie zapłacisz
    • Proste, znane i sprawdzone rozwiązanie
    eVoucher Pluxee Nagroda

    eVoucher Pluxee Nagroda

    • Sprawdzi się w każdej grupie docelowej, szczególnie docenią go miłośnicy ekologii i prostoty
    • Polecany do akcji krótko 
      i długofalowych: konkursach, loteriach, buy&get (szczególnie Social Media) oraz programach lojalnościowych, partnerskich i motywacyjnych
    • Cyfrowy i przyjazny środowisku – bez papieru i plastiku
    • Szeroki wybór nominałów: od 20 do 1000 zł
    Alt text

    Nie potrafisz się zdecydować, potrzebujesz personalizacji nagród?

    Wypełnij formularz kontaktowy, a nasze Centrum Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą w przeciągu jednego dnia roboczego i odpowie na wszystkie Twoje pytania.

    Blog

    Przeczytaj więcej na blogu

    Image
    Nagrody w konkursach – jakie są najpopularniejsze i jak je poprawnie rozliczyć?

    Marketing i sprzedaż

    Nagrody w konkursach – jakie są najpopularniejsze i jak je poprawnie rozliczyć?

    Uważna obserwacja akcji promocyjnych organizowanych przez firmy działające w różnych branżach pokazuje, że konkursy cieszą się niesłabnącą popularnością, a konsumenci są do nich przyzwyczajeni. Tego typu działania marketingowe przyciągają uczestników m.in. dlatego, że stanowią dla nich odskocznię od codzienności, ale przede wszystkim są rozrywką pozwalającą przy okazji nieco zaoszczędzić. Już teraz sprawdź jakiego typu wygrane są najbardziej pożądane oraz jakich zasad należy się trzymać, aby prawidłowo rozliczać nagrody w konkursach!

    Czytaj więcej
    Image
    Czym jest wsparcie sprzedaży i jak je realizować?

    Marketing i sprzedaż

    Wsparcie sprzedaży, czyli jak skutecznie zwiększyć sprzedaż? – to pytanie zadaje sobie każdy właściciel firmy. Nie ma co ukrywać, odpowiednie wsparcie sprzedaży jest wyjątkowo ważne i jest jednym z filarów dobrze prosperujących przedsiębiorstw. Najlepiej oczywiście, gdyby wsparcie to było długotrwałe, dobrze przygotowane i zaplanowane, a nie jedynie chwilowe lub sezonowe. Tylko budując odpowiednie i długotrwałe relacje, będziesz w stanie przez długi czas cieszyć się z ich efektów. 

    Image
    Budget cleaning

    Marketing i sprzedaż

    Tak jak zima w listopadzie zaskoczyła drogowców, tak zwykle budget cleaning na koniec roku zaskakuje marketerów. Niby wszyscy wiemy, że (jak co roku) zostaną nam zaległe środki, a i tak znów w grudniu gorączkowo zabieramy się za ich wydawanie. Jak nie “przepalić” nadwyżki budżetu i dzięki niej zapewnić sobie spokojniejszy start w 2024 rok? Podpowiadamy w poniższym tekście.

    Image
    Mówisz językiem odbiorców i bezbłędnie komunikujesz swoją akcję promocyjną? Nie czytaj tego tekstu!

    Marketing i sprzedaż

    Różnorodność to termin, który coraz częściej pojawia się jako słowo-klucz nie tylko w wielkich korporacjach, ale również dużych, średnich, a nawet małych firmach. Dotyka nas w codziennym życiu – krzyczy nagłówkami portali i gazet lub po cichu przemyka wśród rutynowych spraw. Dla marketingowców oraz sprzedawców diversity to kolejny ważny temat, którego nie mogą pominąć. Jak dopasować przekaz naszej akcji promocyjnej do różnej pokoleniowo grupy odbiorców? Podpowiadamy w 3 wskazówkach!