Zarządzaj Twoją wirtualną kartą Pluxee

Mail do użytkownika kart wirtualnych

KROK 1: Sprawdź kod dostępowy do Twojej wirtualnej karty! 

Na Twój adres email przekazany przez firmę, która obdarowała Cię kartą Pluxee, została wysłana wiadomość powitalna. 

Otwórz ją i odnajdź w nim podany na wyróżnionym tle kod dostępowy do Twojej karty (kod karty lub Card ID).

KROK 2: Przejdź do serwisu zarządzania kartą!

Kod dostępowy do wirtualnej karty Pluxee powoli Ci przejść do właściwego miejsca zarządzania kartą (rejestracja karty, sprawdzenie salda i historii transakcji, autoryzacja transakcji w Internecie, zmiana PIN, blokowanie karty) oraz do autoryzacji w Centrum Obsługi Użytkownika.

Wybierz dostawcę karty

Dipocket

Posiadasz Wirtualną kartę Pluxee od DiPocket jeśli kod dostępowy do Twojej karty to 8-cyfrowy kod karty bez przedrostka POL 

Przykład kodu karty: XXX--XXX--XX

Imagor

Jeśli Card ID jaki otrzymałeś w mailu od Swojego pracodawcy ma  przedrostek POL oraz  cyfr, twoim dostawcą jest Imagor. 

Przykładowy Card ID:  POL XXX-XXX-XX

Sprawdź najczęściej zadawane pytania:

Gdzie mogę płacić wirtualną kartą Pluxee?

Kartą możesz zapłacić w Internecie oraz we wszystkich punktach handlowo-usługowych oznaczonych logo Mastercard wyposażonych w terminal obsługujący płatności zbliżeniowe (w Polsce i na całym świecie). Kartą również wypłacisz zbliżeniowo gotówkę w każdym bankomacie posiadającym czytnik zbliżeniowy – w Polsce jest ich już ponad 10 tysięcy.

Pełną listę miejsc gdzie zapłacisz kartą wirtualną Pluxee znajdziesz tutaj

Jak aktywować wirtualną kartę Pluxee?

Karta staje się aktywna od razu po zakończeniu procesu rejestracji karty / dodania karty do konta.

Gdzie mogę płacić wirtualną kartą Pluxee Lunch?

Kartą możesz zapłacić za posiłki we wszystkich punktach gastronomicznych (i sklepach spożywczych, jeśli tak zadecydował Twój pracodawca), oznaczonych logo Mastercard wyposażonych w terminal obsługujący płatności zbliżeniowe (w Polsce i na całym świecie), jak również przy zamówieniach posiłków przez Internet. 

Kartą na zakupy spożywcze można również dokonywać zakupów w powiększonej sieci punktów, które sprawdzisz na stronie.


 

Dlaczego podczas procesu rejestracji wirtualnej karty Pluxee pyta o datę urodzenia oraz kraj zamieszkania?

Pytając o datę urodzenia potwierdzamy, że z karty będzie korzystała osoba pełnoletnia.

Karty są wydawane dla obywateli polskich lub rezydentów mieszkających w Polsce, dlatego prosimy o informację na temat kraju zamieszkania.
 

Czy mogę przekazać wirtualną kartę Pluxee innej osobie (małżonkowi, dziecku itp.)?

Nie, zgodnie z Regulaminem wirtualnej karty Pluxee, do korzystania z karty upoważniona jest jedynie osoba, która otrzymała wirtualną kartę od pracodawcy/klienta biznesowego i która jest właścicielem adresu mailowego, na który został wysłany kod aktywacji karty.

Jakie są limity na wirtualnej karcie Pluxee?

Limity transakcji na swojej wirtualnej karcie Pluxee sprawdzisz  w Regulaminie karty dostępnym na platformie do zarządzania kartą w sekcji Dokumenty prawne. 

Co zrobić w przypadku utraty urządzenia mobilnego z Google Pay/Apple Pay?

Jeżeli straciłeś urządzenie, na którym korzystałeś z Google Pay / Apple Pay zalecamy zablokować wirtualną kartę Pluxee. Możesz również zastrzec kartę kontaktując się Centrum Obsługi Użytkownika Pluxee - pamiętaj, że jest to operacja nieodwracalna, po której korzystanie z karty nie będzie możliwe nawet po odnalezieniu telefonu. Możesz również zalogować się na swoje konto w Google / Apple i zablokować / wymazać urządzenie mobilne ze swojego konta.

Jak mogę złożyć reklamację dotyczącą transakcji wirtualną kartą Pluxee?

Aby złożyć reklamację dotyczącą transakcji kartą, skontaktuj się z Centrum Obsługi Użytkownika Pluxee wysyłając wiadomość mailową na adres kontakt@pluxeegroup.com Ważne abyś wysłał tę wiadomość z adresu mailowego, który jest przypisany do Twojej wirtualnej karty Pluxee.

Jak zmieniły się nazwy i wizerunki kart wirtualnych po wprowadzeniu nowej marki Pluxee?

Od 5 października 2023r. wprowadziliśmy do obiegu nowe wirtualne karty Pluxee: z nową nazwą, nowym logo i nową grafiką. Karty Sodexo w poprzedniej szacie graficznej nie będą już wydawane, ale nadal będą obowiązywać i użytkownicy będą mogli nimi płacić tak długo, jak długo będą ważne. Zasady płacenia kartami pozostają takie same.
 

Karty wirtualne

Jak aktywować wirtualną kartę Pluxee od DiPocket?

Karta staje się aktywna od razu po zakończeniu procesu rejestracji karty/ dodania karty do konta