Planowana przerwa w dostępności usług

Szanowni Państwo,
 
informujemy, że od  piątku 24 lipca (od. godz. 17:00) do niedzieli 26 lipca (do godz. 24:00) nastąpi przerwa w działaniu niektórych systemów i serwisów Sodexo. Przerwa nastąpi w związku z pracami serwisowymi mającymi na celu poprawę jakości obsługi i stabilności systemów.
 
Usługi, które nie będą dostępne w wyznaczonym terminie, to:
  • złożenie zamówienia naszych produktów na stronie sklep.sodexo.pl
  • aplikacja mobilna oraz strona DlaCiebie.sodexo.pl, w tym: sprawdzenie salda, danych transakcyjnych, zmiana PIN, zablokowanie karty, rejestracja użytkownika oraz rejestracja karty (m.in. konieczna do płatności internetowych)
  • obsługa użytkowników przez Infolinię pod numerem 22 535 11 11
  • platforma Sodexo Select (zarówno na platformie głównej na stronie swiadczenia.sodexo.pl, jak i instancjach naszych Klientów)
  • serwis internetowy akceptant.sodexo.pl
  • serwis internetowy panel-klienta.sodexo.pl

Zastrzeżenie karty

Zastrzeżenie karty będzie można zgłaszać, dzwoniąc na infolinię Alior Banku pod numerem:
  • 19 502
  • +48 12 370 70 00.
Natomiast nie będzie to możliwe poprzez aplikację ani stronę dlaciebie.sodexo.pl.

Płatność kartami

Naszymi kartami i kuponami będzie można płacić bez przeszkód. Płatności w sklepach online będą możliwe dla kart, które zostały wcześniej zarejestrowane w aplikacji mobilnej Dla Ciebie lub serwisie DlaCiebie.sodexo.pl.
 
Prosimy o poinformowanie o niedostępności wyżej wymienionych serwisów i usług Państwa pracowników, partnerów handlowych i biznesowych oraz innych użytkowników systemów, aktualnie korzystających z naszych produktów.  Ze swojej strony zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby tę informację przekazać użytkownikom wszystkimi dostępnymi kanałami.
 
Z poważaniem,
Zespół Sodexo

Udostępnij artykuł:



Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×