VI._Odkryj korzyści z akceptowania kart Pluxee (1).png

Co branża retail i HoReCa może zyskać dzięki rosnącemu rynkowi benefitów żywieniowych

1 Marzec 2024

We wrześniu 2023 r. weszły w życie znowelizowane przepisy dotyczące dofinansowania do posiłków dla zatrudnionych. Do 450 zł wzrósł miesięczny limit dofinansowania do posiłków dla pracowników, od którego nie trzeba płacić należności do ZUS. Pobudzi to rynek benefitów żywieniowych w Polsce do jeszcze intensywniejszego wzrostu - obecnie wynosi on 1,7 mld zł, a za 3 lata powinien osiągnąć aż 8,2 mld zł. To szansa nie tylko dla pracowników i pracodawców, ale również na poprawę koniunktury i obrotu wśród sprzedawców i restauratorów. Zwłaszcza że po zmianach możliwy jest zakup posiłków także w placówkach handlowych, a nie jedynie punktach gastronomicznych, z tych środków.

Nieoczywiste korzyści z kart przedpłaconych od Pluxee

Pluxee Polska Sp. z o.o. oferuje pionierski benefit Pluxee Lunch, który ułatwia dofinansowanie posiłków dla zatrudnionych. Benefit występuje w formie klasycznej karty płatniczej lub karty wirtualnej, którymi można płacić w sklepach spożywczych i lokalach gastronomicznych, a także za zamówienia online. Wykorzystanie tych środków jeszcze nigdy nie było tak łatwe i tak wszechstronnie opłacalne. Zyskują na tym także akceptanci takiej formy płatności, gdyż rynek benefitów intensyfikuje zapotrzebowanie na usługi. Warto skorzystać z szansy na monetyzację ich potencjału zakupowego.

Poznaj lepiej Pluxee Lunch

Wirtualna karta Pluxee Lunch ma wszystkie funkcjonalności klasycznej karty, ale dzięki jej cyfrowej formie jest wyjątkowo bezpieczna i ekologiczna, a klient może mieć ją zawsze pod ręką: zapisaną w telefonie. Pluxee Lunch jest odpowiedzią na najnowsze trendy, obecną sytuację społeczno - gospodarczą oraz aktualne potrzeby firm i konsumentów związane z rozwojem e-commerce, a także z rosnącą popularnością płatności bezgotówkowych i mobilnych.

Gwarancją sukcesu Pluxee Lunch są: ponad 25 lat doświadczenia Sodexo Benefits & Rewards Services Polska, blisko 50 tysięcy zadowolonych klientów firmy i ponad 2 miliony aktywnych użytkowników, którzy korzystają z jej rozwiązań. Warto zaznaczyć, że obecnie kartami przedpłaconymi wydawanymi przez Pluxee Polska Sp. z o.o. wykonywanych jest nawet 2 miliony transakcji miesięcznie.

Dzięki Pluxee Lunch skorzystają wszyscy: pracodawca zadba o motywację zatrudnionych; pracownik wspomoże swój domowy budżet, a sklepy i restauracje, które akceptują te karty, zyskają nowych klientów i regularne wpływy.