Nagradzaj nowocześnie i bezpiecznie z Wirtualną Kartą Premiową

Wirtualna Karta Premiowa zasila mocne portfolio produktów Sodexo odpowiadając na wyzwania współczesnego świata. To nowoczesna i natychmiastowa nagroda w akcjach promocyjnych, konkursach, loteriach i programach lojalnościowych, która jest wirtualnym odpowiednikiem standardowej, plastikowej karty płatniczej. Po dodaniu do portfela Apple Pay i Google Pay jest w pełni funkcjonalnym środkiem płatniczym umożliwiającym płatności zbliżeniowe we wszystkich punktach obsługujących karty Mastercard w Polsce i zagranicą, a także w internecie.
 
Wirtualna Karta Premiowa to odpowiedź na gigantyczną zmianę, jaka w ostatnich miesiącach zdeterminowała nasze życie i biznesy. Jak pokazują dane Narodowego Banku Polskiego, tylko w okresie lockdownu ponad 90% transakcji kartowych była bezstykowa, co potwierdza, że bezpieczeństwo stało się priorytetem. Dziś skuteczna nagroda w akcjach wsparcia sprzedaży, bezpieczeństwo musi mieć zaszyte w swoim DNA – nie tylko w możliwościach, ale również sposobie zamówienia i przekazania.
 
Wirtualna Karta Premiowa posiada wszystkie możliwości standardowej karty przedpłaconej Mastercard. Od klasycznej Karty Premiowej różni ją właśnie sposób dostarczania, który odbywa się całkowicie elektronicznie, przy pomocy adresu mailowego. Różni ją również sposób użytkowani aprzy pomocy wirtualnego portfela Google Pay lub Apple Pay. Jak pokazują dane NBP tylko od zeszłego roku przybyło ponad milion użytkowników mobilnych portfeli. Dziś jest już ich ponad 4 mln w Polsce.

Bezpieczna nagroda

Wirtualna Karta Premiowa Sodexo to nagroda, która odpowiada współczesnym wyzwaniom związanym z sytuacją społeczno-epidemiczną, trendom związanym z rozwojem e-commerce oraz zmianom w zakresie korzystania z płatności elektronicznych.
 
Pandemia w jeszcze większym stopniu wzmacnia powszechną digitalizację. Większość z nas pracuje z domu, więc tego typu wirtualne nagrody – bez plastiku i bez logistyki – świetnie wpisują się w obecne czasy. Dodatkowo, ze względu na epidemię chętniej płacimy bezgotówkowo – zgodnie z rekomendacjami WHO. Według raportu Narodowego Banku Polskiego na koniec II kwartału 2020 po raz pierwszy w historii wykonujemy więcej transakcji bezgotówkowych niż gotówkowych. To możliwe dzięki sprzyjającej infrastrukturze – 100% terminali płatniczych w Polsce umożliwia płatności zbliżeniowe (a jest ich ponad milion!), a co drugi bankomat umożliwia wypłatę zbliżeniową.
 
Do tego jeszcze częściej niż w poprzednich latach robimy zakupy przez internet. Wpływa na to nie tylko wygoda i umożliwienie dzięki takim zakupom zachowania dystansu społecznego, ale także coraz większe zaufanie do płatności online. Znajduje to potwierdzenie w liczbach – w II kwartale 2020 wydaliśmy w sieci 5 mld PLN – to o 23% więcej niż w poprzednim okresie (dane z raportu NBP).
 
W tej sytuacji naturalną konsekwencją jest dopasowanie sposobu nagradzania do oczekiwań konsumentów, klientów, partnerów i sił sprzedaży. Aby to umożliwić, opracowaliśmy w Sodexo Wirtualną Kartę Premiową.

Korzyści nie tylko wirtualne

Wirtualna Karta Premiowa to cyfrowa nagroda w akcjach wsparcia sprzedaży organizowanych w czasie pandemii i po niej, bazując na elektronicznej dystrybucji, płatnościach online i bezdotykowych. Korzyści widać jak na dłoni, a wśród ich:
  • Wirtualna forma – wygodna wysyłka mailem bezpośrednio do osoby obdarowywanej;
  • Brak fizycznej dystrybucji – brak kosztów dostawy, magazynowania i logistyki;
  • Najbardziej pożądana nagroda – obdarowany sam wybierze, kiedy, jak i na co przeznaczy środki;
  • Bezpieczna nagroda – zbliżeniowe płatności offline, online i wypłata z bankomatu dzięki sprawdzonym aplikacjom płatniczych Google Pay i Apple Pay;
  • Ekologiczne rozwiązanie, dobre zarówno dla Twojej firmy, jak i dla naszej planety – bez zbędnego plastiku, papieru, transportu;
  • Szybkie dostarczenie nagród nawet do szerokiej grupy osób;
  • Elastyczność nagradzania dowolną kwotą w różnych akcjach marketingowych B2B i B2C, np. konkursach, loteriach czy promocjach.
To stwarza szereg możliwości także dla organizatorów akcji.
Wirtualna Karta Premiowa Sodexo

Nagroda uszyta na miarę

W Sodexo dajemy swoim klientom kartę premiową w wirtualnej formie, by mogli pozyskiwać i lojalizować klientów, partnerów i siły sprzedaży oraz rozwijać swój biznes. Wirtualna Karta Premiowa to dobra inwestycja dla tych, którzy:
  • w sposób bezpieczny chcą obdarować klientów, partnerów, handlowców, telesprzedawców czy obsługę klienta,
  • pracują w zespołach przebywających w rozproszeniu i w obecnej sytuacji spotkają się rzadko lub w ogóle,
  • chcą nagrodzić klientów i partnerów, z którymi się teraz nie spotykają – ze względu na dystans społeczny,
  • chcą uniknąć kosztów dostawy, logistyki i magazynowania,
  • chcą budować wizerunek nowoczesnej, odpowiedzialnej społecznie firmy.
Choć z pozoru korzystanie z takiej nagrody może się wydawać łatwe wyłącznie dla osób o wysokich kompetencjach cyfrowych, to dzięki wsparciu i czytelnym instrukcjom na stronie Sodexo z obsługą karty poradzi sobie każdy.

Idealnie dopasowana

Wirtualna Karta Premiowa sprawdzi się wszędzie tam, gdzie dotąd była wykorzystywana klasyczna karta premiowa lub kupon premiowy i gdzie teraz potrzebne jest przyspieszenie działań, redukcja kosztów oraz zwiększenie bezpieczeństwa. Będzie dobrym rozwiązaniem w akcjach marketingowych i wsparcia sprzedaży przeznaczonych zarówno dla segmentu B2B, jak i B2C – nada się do akcji, w których błyskawicznie trzeba nagrodzić dużą grupę odbiorców. Dlatego Wirtualna Karta Premiowa pasuje również do akcji krótkoterminowych – szczególnie loterii i konkursów albo promocji czy sprzedaży premiowej, w których zaplanowane jest jednorazowe, proste nagradzanie – oraz projektów o szerokim zasięgu – na przykład promowanych w social mediach.
 
Zamówienie Wirtualnej Karty Premiowej to tylko 3 proste kroki:
  1. Złóż zamówienie na stronie sklep.sodexo.pl lub skontaktuj się ze swoim Doradcą Sodexo,
  2. Podaj szczegóły zamówienia (imiona i nazwiska nagradzanych osób, ich adres e-mail, kwota doładowania karty),
  3. Opłać zamówienie na podstawie szczegółów z faktury proforma, którą od nas otrzymasz.
Resztą zajmiemy się my – dostarczymy nagrody do wskazanych przez Ciebie osób.
wirtualna karta premiowa infografika