Image
Blog komunikat prasowy

Aktualności

Pluxee Polska - spółka wyodrębniona z globalnych struktur Grupy Sodexo - odpowiada za cyfrową transformację benefitów pracowniczych i narzędzi zwiększających sprzedaż. To innowacyjny lider łączący pozycję i doświadczenie Sodexo Benefits & Rewards Services Polska z cyfrowością i nowoczesnością nowej marki.

Image
Blog komunikat prasowy

Aktualności

Nadchodzi rewolucja w świadczeniach pozapłacowych, którym nowy kierunek wyznaczają pozytywne emocje, przyjemne doświadczenia i cyfrowe formy. Pracownicy potrzebują więcej radości w pracy, codziennych przyjemności i wolności wyboru – przekonują eksperci Pluxee, fintechu wyodrębnionego z globalnej Grupy Sodexo, działającego w 31 krajach.

Sodexo Benefits and Rewards Services Polska, lider na rynku benefitów pracowniczych – zmieniając nazwę na Pluxee, brand i strategię rozwoju – wprowadza nieszablonowe rozwiązania i innowacyjne spojrzenie na benefity.

Image
Blog komunikat prasowy

Aktualności

Nowe kanały dotarcia do konsumentów, cyfrowe narzędzia zwiększające sprzedaż, szeroka promocja i pewny strumień przychodów z kart przedpłaconych. To możliwości, jakie oferuje partnerom - sieciom handlowym i gastronomicznym - Pluxee Polska. Fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży. Nowa marka już dziś może pochwalić się najszerszą siecią punktów akceptujących: stacjonarnych w Polsce i za granicą, a także online. W planach ma dalszy dynamiczny rozwój.

Image
Wolność wyboru to najlepsza nagroda! Poznaj eVoucher Pluxee

Aktualności

Na polskim rynku już ok. 90 proc. pracodawców oferuje świadczenia pozapłacowe jako standardowy element motywacyjny. Jednym z najpopularniejszych benefitów są m.in. pakiety opieki zdrowotnej, karty sportowe oraz bony i karty podarunkowe, które są atrakcyjnym dodatkiem motywacyjnym dla pracowników. Sodexo Benefits & Rewards, jeden z liderów i twórców tego rynku, postawił na rebranding i zmianę strategii. Popularną markę zastąpiło teraz Pluxee. – Ta zmiana jest naturalnym i bardzo dobrym krokiem w rozwoju naszej organizacji. Otwieramy nowy rozdział książki pod tytułem lider na rynku benefitów pozapłacowych w Polsce – mówi dyrektor generalny Pluxee Polska Arkadiusz Rochala.

Image
7 trendów świata HR w 2023 roku

Aktualności

Benefity pozapłacowe są ważnym elementem motywowania i premiowania zaangażowania pracowników, budowania ich lojalności, a także przyciągania nowych talentów, ponieważ wielu kandydatów – zwłaszcza z młodszych generacji – nawet nie bierze pod uwagę ofert pracy, które nie uwzględniają pozapłacowych benefitów. Jak pokazało tegoroczne badanie ARC Rynek i Opinia na zlecenie Enter The Code, ogółem aż 75 proc. kandydatów zwraca uwagę na obecność takich bonusów w ogłoszeniach o pracę. Jednak część z nich – jak np. opieka medyczna czy ubezpieczenie na życie – jest już postrzegana jako wręcz podstawowy standard. Dlatego wielu pracodawców idzie obecnie o krok dalej i wprowadza nieoczywiste, spersonalizowane benefity, jak np. wsparcie w rozwoju pasji pracownika bądź vouchery i karty do wykorzystania na dowolne przyjemności.

Image
Sodexo Benefits and Rewards Services staje się Pluxee

Aktualności

Komunikat prasowy