Kobieta sprawdzająca coś na komputerze Sodexo Select - Sodexo Select

Sodexo Select

Sodexo Select, to platforma on-line umożliwiająca wybór świadczeń pozapłacowych pracownikom. Daje pełną swobodę wyboru w ramach przyznanego budżetu, niezależnie od stanowiska czy pełnionej funkcji w organizacji. To pracownik decyduje o rodzaju świadczeń, z których chce korzystać w danym czasie.

Znajdź doradcę

Skontaktuj się z jednym z naszych Doradców w celu uzyskania szczegółów dotyczących oferty dla platformy Sodexo Select

Makowski Maciej - Key Account Manager

Hutchings Maja - Account Manager

Prokopowicz Paweł - Regionalny Kierownik Sprzedaży

Czajka-Rutkowska Bożena - Key Account Manager

Rogaczewski Leszek - Key Account Manager

Karliński Marcin - Key Account Manager

Cegła Bartosz - Account Manager

Bojanowski Hubert - Account Manager

Chodowiec Joanna - Doradca Klienta w Kanale Digital

Kuczborska Alicja - Dyrektor Zespołu Sprzedaży

Osowiecka Karolina - Konsultant ds. Telesprzedaży

Różańska Katarzyna - Koordynator Zespołu ds. Telesprzedaży

Tomasz Wieczorek - Account Manager

Wiśniewska Magda - Business Development Manager

Wywrot Grzegorz - Key Account Manager

Jędrzejewska-Jarek Iwona - Key Account Manager

Kopacki Marcin - Key Account Manager

Świder Marta - Account Manager

Tanaś Krystian - Key Account Manager

Jędrzejewska-Jarek Iwona - Key Account Manager

Niemyjski Mateusz - Account Manager

Kopacz Magdalena - Key Account Manager

Prokopowicz Paweł - Regionalny Kierownik Sprzedaży

Świder Marta - Account Manager

Tanaś Krystian - Key Account Manager

Ciesiołka Jakub - Account Manager

Kraśnicki Łukasz - Account Manager

Kędzierski Krzysztof - Key Account Manager

  • Intuicyjna i prosta obsługa
  • Wszystkie świadczenia w jednym miejscu
  • Szybka realizacja zamówień
  • Jedna platforma do wymiany zamówień i komunikacji z pracownikami
  • Finansowanie świadczeń z różnych budżetów: pracodawcy, ZFŚS, pracownika
  • Intuicyjne raportowanie i łatwa integracja z innymi systemami w firmie
  • Dostosowanie layoutu platformy do wymagań brand booka pracodawcy
  • Kontrola nad procesem zamawiania świadczeń oraz oszczędność czasu
  • Optymalizacja czasu poświęcanego na ręczne rozliczanie świadczeń
  • Wzrost atrakcyjności pracodawcy w oczach potencjalnych pracowników ubiegających się o zatrudnienie
  • W trakcie procesu implementacji platformy u Klienta oferujemy pełne wsparcie ze strony Opiekuna zwanego Program Managerem oraz naszego działu IT.
  • Dostęp do wyboru świadczeń 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu, z każdego miejsca na świecie
  • Swoboda wyboru i zamiany świadczeń
  • Szybka dostawa świadczeń, także on-line
  • Dostęp do atrakcyjnych rabatów i promocji cenowych na wybrane świadczenia dostawców zewnętrznych
  • Łatwa w obsłudze platforma działająca na zasadach sklepu on-line
  • Wszystkie świadczenia w jednym miejscu: opieka medyczna, kultura i rekreacja, dofinansowanie posiłków, zakupy on-line i wiele innych kategorii

A po wdrożeniu...

Pełen dostęp do promocji i ofert specjalnych przygotowywanych dla Użytkowników platformy Sodexo Select

Całoroczne wsparcie dedykowanego Klientowi Program Managera Sodexo

Możliwość rozbudowy platformy o dodatkowe świadczenia i elementy funkcjonalne

Nowoczesne i proste zarządzanie systemem świadczeń pozapłacowych przez pracodawcę

Zaciekawiła Cię nasza oferta?

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą

  • Administratorem Twoich danych osobowych jest Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Kłobucka 25 ("Sodexo"). Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: IOD.Polska@sodexo.com, nr tel. (22) 535 11 11. Twoje dane będą przetwarzane w celach marketingowych Sodexo (podstawa przetwarzania danych to realizacja prawnie uzasadnionych interesów Sodexo w postaci marketingu produktów i usług Sodexo – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), w tym w sposób zautomatyzowany (profilowanie). Sodexo wykorzystuje profilowanie prowadząc statystyki i analizy Twoich zachowań oraz preferencji, związanych z zakupem lub korzystaniem z produktów i usług Sodexo w celu lepszego dopasowania do Twoich oczekiwań oferowanych produktów i usług. W wyniku profilowania dokonywanego przez Sodexo będziesz otrzymywać informacje o produktach i usługach lepiej dostosowanych do Twoich preferencji. Tylko w przypadku, gdy wyrazisz na to wyraźną zgodę, Sodexo będzie przetwarzać Twoje dane osobowe w celu profilowania, którego skutkiem będą automatycznie podejmowane decyzje, mające dla Ciebie znaczenie np. udzielenie rabatów lub ofert specjalnych (podstawa przetwarzania danych to Twoja zgoda – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). Twoje dane mogą być przekazywane podmiotom świadczącym na naszą rzecz usługi serwisowe z zakresu IT, usługi telemarketingu oraz podmiotom przygotowującym i realizującym dla nas wysyłkę e-maili. Dane osobowe będziemy przetwarzać do czasu ewentualnego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu wobec przetwarzania danych, względnie - odwołania zgody, a po tym okresie wyłącznie dla celów i przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń. Możesz żądać dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Masz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – w tym profilowania. Masz także prawo do przenoszenia swoich danych oraz prawo cofnięcia zgody w każdym czasie, co pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez Sodexo przed jej cofnięciem oraz masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).