Pracownicy motywujący koleżankę - Oferta dla agencji - Sodexo

Wybierz najbardziej pożądane nagrody

i wyróżnij się na tle konkurencji!

Jeśli chciałbyś zaproponować Klientowi nagrodę:

  • której wyboru nie będziesz musiał tłumaczyć ani Klientowi, ani Użytkownikowi
  • atrakcyjną dla różnych grup docelowych
  • dającą możliwość personalizacji odpowiadającej na potrzeby akcji Klienta
  • uwalniającą Twoje zasoby od zbędnych formalności i zadań związanych z obsługą Użytkowników, logistyką czy magazynowaniem
  • budzącą pozytywne emocje i doświadczenia związane z użytkowaniem

Zaproponuj skuteczne i sprawdzone rozwiązania Sodexo, które:

  • zaakceptował rynek, Użytkownicy i Klienci
  • są skrojone na miarę Twoich potrzeb i dopasowane do oczekiwań Klientów oraz Użytkowników
  • umożliwiają wsparcie podatkowo-prawne zewnętrznych doradców
  • obsłużymy kompleksowo: zajmiemy się personalizacją, magazynowaniem, logistyką obejmująca dostarczenie nagrody nawet w 24 h

Nasze rozwiązania

Karta Premiowa

Wybierz sprawdzoną nagrodę, przy której odetchniesz

Karta Premiowa to idealna nagroda w akcji marketingowej, dla każdej grupy docelowej:

  • znana i ceniona przez konsumentów i Klientów
  • personalizacja wizerunku i sieci akceptacji – dopasowanie do akcji
  • wygoda dla organizatora – zapewniamy obsługę Klienta i konsumenta
  • nowoczesna nagroda i alternatywa dla gotówki – płatność na całym świecie, w internecie oraz wypłaty z bankomatu
  • szybki czas realizacji – nawet 24 h i obsługa logistyczna
  • brak formalności – bez wizyty w banku, zakładania i utrzymywania rachunku Użytkownika

Click e Pass

W spontanicznym nagradzaniu „przejdź do rzeczy”

Click e Pass to elektroniczny sposób nagradzania uczestników konkursów B2B, B2C oraz loterii. Ta nowoczesna platforma zapewni Ci:

  • najszybszy możliwy sposób przyznawania nagród rzeczowych – poprzez wysyłkę vouchera on-line
  • gwarancję zawsze trafionej nagrody dostarczonej bezpośrednio do obdarowanego
    • nieograniczony wybór nagród z katalogu
    • dostęp 24/7 z możliwością natychmiastowej realizacji
    • proste i wygodne narzędzie dla obdarowanego
  • oszczędność czasu, brak logistyki i magazynowania nagród
  • możliwość personalizacji platformy
Pracownicy podczas spotkania i Click e Pass - Click e-pass Sodexo
Zgrany zespół pracowników i karta Premiowy Pass - Oferta dla agencji - Sodexo
*Znaki legitymacyjne (zdefiniowane w art.921[15] Kodeksu Cywilnego), którymi są m.in. kupony Sodexo, nie stanowią ani towaru, ani usługi. Tak więc obrót nimi nie podlega opodatkowaniu podatkiem VAT.

Kupony Premiowe

Gdy nagroda pieniężna staje się najlepszym rozwiązaniem – wybierz Kupony Premiowe!

  • najbardziej powszechny, znany i sprawdzony sposób nagradzania
  • proste w użyciu i atrakcyjne dla Użytkownika – najszersza sieć akceptacji (ponad 50 tys. punktów)
  • oszczędność budżetu – zwolnienie z podatku VAT*
  • bez magazynowania z minimum logistyki – wysyłkę bierzemy na siebie, a zamówienie realizujemy do nawet 24 h
  • duży wybór nominałów: 10 zł, 20 zł, 50 zł, 100 zł
  • możliwość personalizacji kuponów – istnieje możliwość nadruku logo i/lub hasła
  • długi termin ważności kuponów – kupujesz i dystrybuujesz, gdy zaistnieje potrzeba

Katalog nagród rzeczowych

Wzbogać akcję marketingową o blisko 3000 atrakcyjnych nagród i zwiększ skuteczność akcji!

Katalog nagród rzeczowych Sodexo to doskonałe rozwiązanie, które zapewnia powodzenie akcji marketingowej bez kosztów i czasu na wyszukiwanie, magazynowanie i logistykę nagród.

Nasz katalog to:

  • blisko 3000 najbardziej pożądanych i atrakcyjnych nagród w ponad 20 kategoriach
  • dostępny on-line i aktualizowany na bieżąco o najnowsze trendy na rynku oraz produkty sezonowe, jak np.: smart home, vouchery elektroniczne do sieci sklepów lub kin czy produkty związane z ogrodem lub grillowaniem
  • szybki czas realizacji wysyłki wybranej nagrody bezpośrednio do uczestnika
  • możliwość personalizacji katalogu pod kątem akcji i grupy docelowej
  • obsługa logistyki, ewentualnych reklamacji i zwrotów nagród po stronie Sodexo

Zaciekawiła Cię nasza oferta?

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą

  • Administratorem Twoich danych osobowych jest Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Kłobucka 25 ("Sodexo"). Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: IOD.Polska@sodexo.com, nr tel. (22) 535 11 11. Twoje dane będą przetwarzane w celach marketingowych Sodexo (podstawa przetwarzania danych to realizacja prawnie uzasadnionych interesów Sodexo w postaci marketingu produktów i usług Sodexo – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), w tym w sposób zautomatyzowany (profilowanie). Sodexo wykorzystuje profilowanie prowadząc statystyki i analizy Twoich zachowań oraz preferencji, związanych z zakupem lub korzystaniem z produktów i usług Sodexo w celu lepszego dopasowania do Twoich oczekiwań oferowanych produktów i usług. W wyniku profilowania dokonywanego przez Sodexo będziesz otrzymywać informacje o produktach i usługach lepiej dostosowanych do Twoich preferencji. Tylko w przypadku, gdy wyrazisz na to wyraźną zgodę, Sodexo będzie przetwarzać Twoje dane osobowe w celu profilowania, którego skutkiem będą automatycznie podejmowane decyzje, mające dla Ciebie znaczenie np. udzielenie rabatów lub ofert specjalnych (podstawa przetwarzania danych to Twoja zgoda – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). Twoje dane mogą być przekazywane podmiotom świadczącym na naszą rzecz usługi serwisowe z zakresu IT, usługi telemarketingu oraz podmiotom przygotowującym i realizującym dla nas wysyłkę e-maili. Dane osobowe będziemy przetwarzać do czasu ewentualnego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu wobec przetwarzania danych, względnie - odwołania zgody, a po tym okresie wyłącznie dla celów i przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń. Możesz żądać dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Masz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – w tym profilowania. Masz także prawo do przenoszenia swoich danych oraz prawo cofnięcia zgody w każdym czasie, co pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez Sodexo przed jej cofnięciem oraz masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
+ Dowiedz się więcej o Sodexo

Jak zorganizować konkurs dla klientów?

Pozyskiwanie klientów oraz budowanie lojalności wymaga sporo kreatywności i nowoczesnych, atrakcyjnych rozwiązań. Dobrym pomysłem na zaskoczenie klientów wydaje się organizacja konkursu z nagrodami. Może to być np. połączony z zakupami konkurs na najlepsze hasło promocyjne czy konkurs fotograficzny z ciekawym motywem przewodnim. By organizacja konkursu przebiegła sprawnie, warto zlecić ją specjalistom Sodexo, którzy zapewnią najlepsze i najefektywniejsze rozwiązanie dla danej branży i zaproponują atrakcyjny katalog nagród.

Jak zorganizować konkurs zgodnie z prawem?

Zlecając przeprowadzenie konkursu Sodexo, nie musisz martwić się kwestiami prawnymi. Organizacja konkursu, podatek i wszystkie inne kwestie formalne zostaną załatwione szybko i sprawnie – przy minimalnym wysiłku ze strony Twojego biznesu.

Konkursy i programy lojalnościowe

Podczas zakupów czy w trakcie korzystania z usług klienci coraz częściej szukają dla siebie czegoś więcej niż tylko otrzymany produkt czy usługa. Konkursy konsumenckie – szczególnie te, w których oprócz wydawania pieniędzy należy wykazać się pewną kreatywnością – to doskonałe narzędzie budowania lojalności biznesowej i kreowania wizerunku firmy. By konkurs promocyjny cieszył się popularnością wśród klientów, należy nie tylko zadbać o jego odpowiednią komunikację w różnych kanałach, ale też pomyśleć o atrakcyjnych z punktu widzenia konsumenta nagrodach. Wiele firm decyduje się na konkurs z nagrodami pieniężnymi, ale to nie jedyne rozwiązanie – ciekawe, cenne nagrody rzeczowe często przyciągają uwagę nawet bardziej niż abstrakcyjne sumy pieniędzy.

Innym, zazwyczaj mniej spektakularnym, ale za to długofalowym rozwiązaniem mogą być programy lojalnościowe. Jeśli są odpowiednio przygotowane i wdrożone, klienci chętnie do nich przystępują i niejako „zobowiązują się” do towarzyszenia danej firmie czy marce przez długi czas. Kompleksowa obsługa programów lojalnościowych to coś, w czym Sodexo nie ma sobie równych – głównie ze względu na szerokie spektrum sprawdzonych autorskich narzędzi zaprojektowanych specjalnie z myślą o tym sektorze usług. Pomagamy opracowywać i wdrażać zarówno programy lojalnościowe dla klientów, jak i programy lojalnościowe dla firm, skutecznie wspierając w ten sposób marketing B2B.

Chcesz dowiedzieć się więcej o konkursach konsumenckich i nowoczesnych programach lojalnościowych, które skutecznie wspierają sprzedaż i sprawiają, że klienci i partnerzy biznesowi zostają z Tobą na dłużej? Koniecznie zajrzyj na naszego bloga, gdzie znajdziesz wyczerpujące, przystępnie napisane artykuły i analizy na ten temat!