Sprawdzone i znane
przez Klientów rozwiązania
Sprawdzone i znane
przez Klientów rozwiązania
Szeroki wachlarz skutecznych nagród:
karty, kupony, e-nagrody, katalogi nagród
Użytkowników masz z głowy
– kompleksowa obsługa
Codziennie wiele firm mierzy się z podobnymi wyzwaniami, poszukując nowoczesnych i skutecznych metod motywacji działów sprzedaży czy budowania lojalności wśród Klientów i Partnerów biznesowych. W Sodexo od wielu lat wspieramy Klientów naszą wiedzą, doświadczeniem i narzędziami w tym zakresie. Zapewnimy Ci sprawdzone i skuteczne rozwiązania wspierające sprzedaż, które dopasujemy do Twojej branży i obowiązujących w niej przepisów prawnych.
*Kompas lojalności w B2B. Oczekiwania kontra rzeczywistość
Zostaw nam swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą!
Lojalność w biznesie nie jest łatwa do osiągnięcia, jednak można ją konsekwentnie budować za pomocą starannie zaprojektowanych, kompleksowych oraz długofalowych strategii. Prawidłowo skonstruowane programy lojalnościowe wzmacniają relacje między partnerami biznesowymi i są źródłem licznych, obustronnych korzyści zauważalnych na wielu płaszczyznach. To klucz do stworzenia trwałej więzi emocjonalnej, opartej na szacunku, przywiązaniu oraz uczciwej współpracy przynoszącej satysfakcjonujące rezultaty i generującej jedynie pozytywne skojarzenia.
Lojalność i motywacja w biznesie to przykłady dwóch wartości, które powinny stanowić priorytet dla współdziałających ze sobą podmiotów. Nieustanne dążenie do osiągnięcia w tym zakresie zadowalających rezultatów wzmacnia zaangażowanie jednej, jak i drugiej strony oraz mobilizuje do podejmowania kolejnych wyzwań. Ogromną pomoc stanowią tutaj programy lojalnościowe, które elastycznie się konstruuje i w zależności od potrzeb kieruje do konsumentów, partnerów biznesowych, czy współpracowników. Taka spersonalizowana strategia stanowi odpowiedź na trafnie zdefiniowane potrzeby, pragnienia oraz oczekiwania odbiorców.
Receptą na to, aby program motywacyjny lub lojalnościowy można było ostatecznie uznać za atrakcyjny, jest poświęcenie odpowiedniej ilości czasu na wszechstronne zaplanowanie wszystkich jego aspektów. To pracochłonne przedsięwzięcie, jednak warte każdego wysiłku. Pierwszoplanową rolę odgrywają w nim przyciągające uwagę bonusy pozwalające nagradzać i doceniać innych – zwłaszcza te dające swobodę wyboru czasu, miejsca oraz sposobu ich realizacji. Znajdziesz je w bogatej ofercie Sodexo, a będą to: uniwersalne i łatwe w użytkowaniu karty premiowe (także te zbliżeniowe oraz wirtualne), przekazywane drogą elektroniczną nowoczesne eVouchery, kupony i bony premiowe o szerokiej sieci akceptacji, jak również dopasowane pod kątem grupy docelowej katalogi różnorodnych nagród rzeczowych. Jest w czym wybierać – już teraz dopasuj konkretny produkt do mechanizmów organizowanej przez Ciebie akcji! Bez dwóch zdań sprawisz tym samym, że program lojalnościowy przyciągnie uwagę i nie będzie można przejść obok niego obojętnie.
Obserwacja otaczającej nas rzeczywistości jednoznacznie pokazuje, że współcześnie inwestycja w budowanie lojalności w relacjach o charakterze biznesowym to prawdziwy strzał w dziesiątkę. Ignorowanie potencjału, jaki skrywają w sobie dobre programy lojalnościowe, nie ma nic wspólnego z rozsądnym zarządzaniem organizacją. Najwyższy czas, aby w praktyce zweryfikować, jak takie podejście sprawdzi się w przypadku prowadzonej przez Ciebie działalności. Korzystając ze sprawdzonych rozwiązań oferowanych przez Sodexo, zwiększasz szanse na osiągnięcie upragnionego sukcesu i stopniowe stworzenie z określonymi podmiotami silnych więzi, które przetrwają długie lata.
Lojalność i motywacja w biznesie
01.12.2020
Czytaj więcej
Lojalność i motywacja w biznesie
15.12.2020
Czytaj więcej
Lojalność i motywacja w biznesie
25.11.2020
Czytaj więcej