Jak zorganizować konkurs dla klientów?
Pozyskiwanie klientów oraz budowanie lojalności wymaga sporo kreatywności i nowoczesnych, atrakcyjnych rozwiązań. Dobrym pomysłem na zaskoczenie klientów wydaje się organizacja konkursu z nagrodami. Może to być np. połączony z zakupami konkurs na najlepsze hasło promocyjne czy konkurs fotograficzny z ciekawym motywem przewodnim. By organizacja konkursu przebiegła sprawnie, warto zlecić ją specjalistom Sodexo, którzy zapewnią najlepsze i najefektywniejsze rozwiązanie dla danej branży i zaproponują atrakcyjny katalog nagród.
Jak zorganizować konkurs zgodnie z prawem?
Zlecając przeprowadzenie konkursu Sodexo, nie musisz martwić się kwestiami prawnymi. Organizacja konkursu, podatek i wszystkie inne kwestie formalne zostaną załatwione szybko i sprawnie – przy minimalnym wysiłku ze strony Twojego biznesu.
Konkursy i programy lojalnościowe
Podczas zakupów czy w trakcie korzystania z usług klienci coraz częściej szukają dla siebie czegoś więcej niż tylko otrzymany produkt czy usługa. Konkursy konsumenckie – szczególnie te, w których oprócz wydawania pieniędzy należy wykazać się pewną kreatywnością – to doskonałe narzędzie budowania lojalności biznesowej i kreowania wizerunku firmy. By konkurs promocyjny cieszył się popularnością wśród klientów, należy nie tylko zadbać o jego odpowiednią komunikację w różnych kanałach, ale też pomyśleć o atrakcyjnych z punktu widzenia konsumenta nagrodach. Wiele firm decyduje się na konkurs z nagrodami pieniężnymi, ale to nie jedyne rozwiązanie – ciekawe, cenne nagrody rzeczowe często przyciągają uwagę nawet bardziej niż abstrakcyjne sumy pieniędzy.
Innym, zazwyczaj mniej spektakularnym, ale za to długofalowym rozwiązaniem mogą być programy lojalnościowe. Jeśli są odpowiednio przygotowane i wdrożone, klienci chętnie do nich przystępują i niejako „zobowiązują się” do towarzyszenia danej firmie czy marce przez długi czas. Kompleksowa obsługa programów lojalnościowych to coś, w czym Sodexo nie ma sobie równych – głównie ze względu na szerokie spektrum sprawdzonych autorskich narzędzi zaprojektowanych specjalnie z myślą o tym sektorze usług. Pomagamy opracowywać i wdrażać zarówno programy lojalnościowe dla klientów, jak i programy lojalnościowe dla firm, skutecznie wspierając w ten sposób marketing B2B.
Chcesz dowiedzieć się więcej o konkursach konsumenckich i nowoczesnych programach lojalnościowych, które skutecznie wspierają sprzedaż i sprawiają, że klienci i partnerzy biznesowi zostają z Tobą na dłużej? Koniecznie zajrzyj na naszego bloga, gdzie znajdziesz wyczerpujące, przystępnie napisane artykuły i analizy na ten temat!